ya Allah..berderau darah saya..anak terkeluar dari buai dah meniarap kat bawah buai..

admin post bersama gambar..
salam

baru bape hari lepas bace pasal bayi meninggal tertangkup bantal dalam buai..Allahuakbar.. tiba2 hari ni berlaku kat saya dalam situasi yang same tapi dalam cara yang berbeza..alhamdulilah anak saya x pape.. 😥 cerita nye, bayi saya berumur 4bulan tido dalam buai selepas mandi pagi tu..


 saya  pon pergi la bilik atas (umah teman ²tgkt) untuk mandi dan kemas bilik.. tiba2 dengar suara anak merengek la cam biase tanda nye die dah bangun.. so saya pon turun la bawah nak amik die.. ale2 tengok da terkeluar dari buai dah meniarap kat bawah buai..(macam dalam gambar) ya Allah..

 berderau darah saya..tapi anak x menagis.. molek diam dan cam biase je.. pikir cam ne la boleh terkeluar ni. kalau budak dah pandai duduk tu mungkin jugak dah pandai keluar buai sendiri.. ni baru 4bulan.

.mujur bawah ade tikar mungkin x menyakitkan die.. mujur jugak buai tu x hempap die.. 😢alhamdulillah anak saya x pape..
mari la kite amik pelajaran dari semua perkara yang jadi pada orang len supaya x jadi kat diri sendiri.. 


bahaya ade kat mane2.. kite sebagai ibu bapa ni kene alert tiap yang kite buat pada anak..


info ibu hamil.






Labels: kisah bayi

Thanks for reading ya Allah..berderau darah saya..anak terkeluar dari buai dah meniarap kat bawah buai... Please share...!

0 Comment for " ya Allah..berderau darah saya..anak terkeluar dari buai dah meniarap kat bawah buai.."

Back To Top