"Ma jangan nak salahkan bini orang lah .. Ma selalu hina dye .. Ma tu dah tua . Bawak bertaubat lah ma ..

Salam admin . Tolong hide profile saya..
Saya dah berkahwin dengan suami 2 tahun lebih saya menpunyai 1 orang anak perempuan .



 sekadar gambar hiasan

2 minggu lepas saya merajuk dengan suami, jadi saya tak masak lah. suami saya pergi makan nasi dekat umah mak mentua saya , lepas mak mentua saya tanye suami
"Bini mu dok masok kew ?
Suami saya balas 


"Muluk ma jaga sikit !
Lepas tu suami saya balik rumah . Tak sampai 5 minit lepas suami saya balik , mak mentua saya datang rumah saya marah2 .. Saya tengah tengok tv.. Terkejup saya dengan suara dye marah2 ..


 Mak mentua saya cakap saya mehasup anak dye . Sebab tu anak dye jadi kurang ajar dengan dye . Mak mentua cakap saya burukan dye kat suami .. Suami saya keluar dari bilik dengan mate marah nangis , suami saya cakap dekat mak mentua saya
"Ma jangan nak salahkan bini orang lah .. Selama nie orang senyap jew ma buat bini macam2.. Dah lah ma .. Orang nie anak ma , ma nak ngira orang makan nasi tadi . Bini orang tu nantu ma .. Ma selalu hina dye .. Ma tu dah tua . Bawak bertaubat lah ma .. Sampai bile ma nak jadi gini ..
Suami saya cakap kat mak mentua saya sambil nangis ..


Hanya allah jew tahu perasaan saya mase suami saya pertahankan saya .

Saya rumah saya dekat sangat dengan umah mak mentua saya . Masalah sekarang nie mak mentua tak suke saya, suke hina keturunan saya . Selalu cari salah saya.. 

Suke kutup2 saya depan suami . Suke burukan saya . Mak mentua saya nie suke ngukit .. Dengan anak sendiri pon dye ngukit .. Mengira dengan anak kandung ..
Terima kasih sebab bace kisah saya .. 



krt






Labels: kisah rumah tangga

Thanks for reading "Ma jangan nak salahkan bini orang lah .. Ma selalu hina dye .. Ma tu dah tua . Bawak bertaubat lah ma ... Please share...!

0 Comment for ""Ma jangan nak salahkan bini orang lah .. Ma selalu hina dye .. Ma tu dah tua . Bawak bertaubat lah ma .."

Back To Top