Lepas dia bersetvbvh dengan Pel*cur dia main dengan saya pula - isteri

Salam admin..mohonn hide profile..ni fb suami..n mintak tlg sgt2 admin boleh post luahan hati saya ni..terima kasih admin..😊Sy nak minta pendapat dengan nasihat..buat saya supaya kuat..

Hari ni sy tahu yang suami saya main luar..Plus ..Main pelacur..Ya Allah..Ada bukti..Bukan menuduh dia ..bukan juga buat drama..pelacur .sy takut sangat kena kanser ke ape ke sbb dia..



sbb sy jnis makan jaga.. lpas pantang mmg msh pntg lagi smpai sekarang..sampai suami pun tgur lama nya pntg..ntah lah..Hari tu sy ada skit mcm bentan or meroyan..berurut tak jugak..pelik jugak sbb sakit2..sy jns jaga mkn n mkn ubat.. sy x syak pun..

sbb nampak mcm malaikat ja dpn sya n fmly..tpi..blkg sy..ntah lah nak ckp mcm apa..x tau la nk sama kn dia dgn apa..lps ni mmg dh tak nak lyn dia..ptut lah lain semacam ja dia layan saya..pelik pula sy..tapi saya x fikir negatif pun sbb percaya.. 

kerana percaya lah say diperbodohkan..nk mintak nasihat ..apa yg saya perlu buat?? Mintak lepas ka?? Hmm..sblm ni klu salah saya..mmg perkataan cerai tu ja kt mulut dia.. dia ckp sy ugut nk mintak cerai..hakikat ny sy x mintak pun..dia je yg melebih..ptut la mcm tu perangai dia..rupanya dia ada tmpt mlpas nafsu kt lain..mgkin sblm ni lpas dia layan pelacur tu dia ada layan sy jugak..sbb tu sy rasa sakit2..hmm..

takut jugak rasanya..apa pilihan terbaik utk sy?? Sy nk mntk pndpt ..baby baru 8 bln.. kecik lagi..klu org ckp fikir anak..tapi klu sy sja fikir x guna jugak..dia enjoy dgn pelacur buat pa..lgi bgus klu sy dgn bby sy sja..klu ikut hati mmg nak jaa..perkataan sayang tu hilang..

tak da makna..lansung xda..dah la dia minum arak.. main dgn pelacur pulak tu..hmm..mcm mana nak didik anak..bgus sy n fmly sy sja didik..dia xda hak pun dgn ank ni..tkut besar nanti ank ni jd mgsa dia..bby gegirl.. risau sgt.. mcm mana ni..sy buntu.. takut jugak kena penyakit dr pelacur tu kaa..hmmm....
#first mummy..
#tlg sy ibu2..






Labels: kisah rumah tangga

Thanks for reading Lepas dia bersetvbvh dengan Pel*cur dia main dengan saya pula - isteri . Please share...!

1 Comment for "Lepas dia bersetvbvh dengan Pel*cur dia main dengan saya pula - isteri "

"Agen poker terbesar dan terpercaya ARENADOMINO.
minimal depo dan wd cuma 20 ribu
dengan 1 userid sudah bisa bermain 9 games
ayo mampir kemari ke Website Kami ya www.arenadomino.com

Wa :+855964967353
Line : arena_01
WeChat : arenadomino
Yahoo! : arenadomino"

Back To Top