terimakasih membuat anak dalam rahim saya jadi yatim sekelip mata kerna kecuaian orang lain




terimakasih membuat anak dalam rahim saya jadi yatim” itulah luahan sayu siti jubaida 25 isteri kepada Arwah M Alzahra 30 yang maut mengenaskan akibat di hakimi awam gara-gara di tuduh mencuri setting soaund (Amplifier) pada 1 ogos lalu



.Siti yang kini tengah mengandung 6 bulan merasa terkejut dan tidak menyangka aksi main hakim sendiri itu menjadikan dirinya sebagai janda,terutama tuduhan yang dilemparkan keatas suaminya.

Menurut siti,suaminya itu mencari nafkah dan membuka usaha kecil sebagai tukang servis barang elektronik di rumah mereka.

Bahkan usaha kecil itu sudah di jalankan sejak suaminya masih bersekolah lagi,dan itu adalah pendapatan utama keluarga mereka.

Sebelum kejadian itu,suaminya keluar rumah dengan niat hendak menjual Amplifier yang dipesan oleh pelanggan melalui online.

Saya sempat suruh suami solat dulu,tapi kerana mahu cepat suami berkata dia mahu solat di tengah jalan sahaja,Takut pelanggan menunggu terlalu lama,katanya.

Suami memang keluar membawa 3 Amplifier saya lihat sendiri,entah bagaimana suami saya di sebut maling,terang siti menegaskan bahwa suaminya itu tidak adalah mangsa salah.katanya


http://eberita.org/terimakasih-membuat-anak-dalam-rahim-saya-jadi-yatim/








Labels: sedih

Thanks for reading terimakasih membuat anak dalam rahim saya jadi yatim sekelip mata kerna kecuaian orang lain. Please share...!

0 Comment for "terimakasih membuat anak dalam rahim saya jadi yatim sekelip mata kerna kecuaian orang lain"

Back To Top