Kami berselisihan faham tentang parti politik.. Suami terlafaz jatuh talak 1 sebab saya sokong parti lain

mohon hide kan fb saya.. saya dah 4 tahun kawin.. dan ade sorang anak perempuan.. saya ingin minta pendapat.
1. Kami berselisihan faham tentang parti politik.. dan Suami pula dah terlafaz jatuh talak 1 sebab saya sokong parti lain dan kes kami akan dibicarakan di mahkamah syariah.. 

2. pihak family mertua orang kuat parti #%* dan ibu mertua pula seolah setuju dengan tindakan anak dia. 

3. klu sah jatuh talak.. suami nak rujuk balik dengan saya.. tapi family mertua xsetuju sebab saya xsokong parti itu.. mertua xrestu tuk kami bersama balik..

mohon jangan kecam saya.. saya sayang suami saya dan pada masa yang sama family mertua xsuke saya.. boleh ke bahagia camtu? saya fikir anak je ni..

krt






Labels: kisah rumah tangga

Thanks for reading Kami berselisihan faham tentang parti politik.. Suami terlafaz jatuh talak 1 sebab saya sokong parti lain. Please share...!

0 Comment for "Kami berselisihan faham tentang parti politik.. Suami terlafaz jatuh talak 1 sebab saya sokong parti lain"

Back To Top