Perempuan simpanan suami wasap tak tahan pada malam2 ni……



Perempuan simpanan suami wasap tak tahan pada malam2 ni………
Salam admin.. Terima kasih jika admin siarkan post ini..


Masalah ini bukan mengenai saya, tetapi dihadapi oleh kakak saya sendiri..
Kakak saya ni berada dlm keadaan buntu sekarang sebab rumahtangganye telah disondol babi betina…
Ye bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi.. Di akui, suaminye pon melayan.. Bila kakak tanyekan hal ni pada suaminye, ade jer jawapan yg tak logik diberikan.. Saja suka2 kata suaminye.. Bila kakak pertikaikan, suaminya kata die tak buat maksiat..

Padahal di fb perempuan tu komen masing2 ibarat kekasih dah.. Saya baca pon naik loya..

Saya tak faham ape lagi yg suami kakak inginkan, sedangkan kakak seorang isteri yg taat pada Allah, pada suami.. Anak2 dihantar ke tahfiz.. Malahan kakak sangat baik dgn kluarga mertua.. Mertua juga sgt sygkan kakak.. Kakak anggap mertua takde beza dgn ibu kandungnye sendiri..

Kakak ade msg perempuan tu.. Tapi perempuan tu berbalas msg dgn nada bongkak dan berlagak, mulut pon boleh tahan jahat.. Apa2 yg kakak msg, siap mengadu dengan suami kakak. Dan of coz suami kakak akan backup perempuan tu..
Kalau dilihat fb perempuan tu, mmg semua jantan die melayan… Dan setiap post perempuan ni mesti suami kakak ade komen..
Saya cukup kesian dgn kakak saya yg tgh mengandung pulak, due raya haji nie..

Macammana la die hadapi emosi sendiri taktala suami nye yang kurang berakal melayan betina diluar sana.. Sedangkan suaminye solat wajib dan sunat tak pernah tinggal.. Saya pun tak faham dgn situasi ni….
SS ni msg perempuan tu pada suami kakak yg dapat kakak lihat diluar skrin hp suaminye.. Hp suaminye mmg lock.. Ini jer yg dapat dijadikan bukti.. Bila tanye pada suami, takdenape2 katenye.. Haisshh.. Die ingat isterinye budak darjah 2 ke..?

Saya berharap sangat perempuan ni boleh menjauhkan diri dari suami kakak.. Tolong la warga krt… Macammana nak bgi perempuan ni sedar diri…

http://viralmalaya.org/perempuan-simpanan-suami-wasap-tak-tahan-pada-malam2-ni/








Labels: kisah rumah tangga

Thanks for reading Perempuan simpanan suami wasap tak tahan pada malam2 ni……. Please share...!

0 Comment for "Perempuan simpanan suami wasap tak tahan pada malam2 ni……"

Back To Top