Gadis Dengan Bangganya Tayang Perut Hasil Hubungan intim Dengan Ayah Kandung.

Di Malaysia sahaja sudah banyak kes sebegini berlaku. Namun begitu tidak di nafikan juga banyak kes songsang yang melibatkan hubungan keluarga sepertinya tidak masuk akal apabila mereka saling menerima antara satu sama lain sehingga ada berlaku kes adik -beradik telah melakukan hubungan seksual sesama mereka hingga melahirkan anak.



Kes ini sangat jarang berlaku namun begitu ia masih lagi di lakukan oleh sesetengah orang. Begitu juga dengan seorang remaja yang menganjak usianya 15 tahun ini yang lebih di kenali dengan nama Itzel. Itzel baru-baru ini telah menghebohkan dunia internet apabila dengan senang hatinya memuat naik sekeping gambar dirinya yang sarat mengandung dan meeltak caoption bahawa dia sedang bahagia kerana menunggu detik kelahiran anaknya sendiri.

Menurut laporan portal Wnew World,posting beliau itu telah menarik perhatian ramai netizen dan rata-rata kenalan terdekat dengan Itzel sangat terkejut. Itzel dengan tidak rasa malu telah berterus-terang melalui laman facebooknya bahawa dia telah mengandungkan anak dari hasil ayahnya sendiri.Berikutan status facebooknya yang tular dan heboh itu, pihak berkuasa telah bertindak menahan Itzel dan juga ayahnya.Ketika penahan dan soal siasat, ayahnya mengaku bahawa dia tidak berniat untuk meniduri anak perempuannya namun akhirnya kalah apabila anak perempuannya itu telah menggodanya.

Apabila di tanya kepada Itzel tentang hal tersebut, Itzel tidak menolak dakwaan itu dan dia mengaku telah menggoda ayahnya sendiri sehinggakan dia mengandung. Pihak berkuasa telah menahan ayahnya buat sementara dan meminta mereka berdua untuk tinggal berasingan.Namun begitu mereka berdua menolak untuk tidak di rumah yang berbeza kerana saling menyayangi antara satu sama lain.-isahviral.com







Labels: SEMASA

Thanks for reading Gadis Dengan Bangganya Tayang Perut Hasil Hubungan intim Dengan Ayah Kandung.. Please share...!

0 Comment for "Gadis Dengan Bangganya Tayang Perut Hasil Hubungan intim Dengan Ayah Kandung."

Back To Top