perempuan dukung anak..datang dari arah belakang baling kerusi dekat saya .Rupa2 nyaa , itu isteri dan anak dia .

Assalam admin dan pembaca setia KRT . This is definitely not my fb account . Saya cuma cerita , kawan saya taip . Tapi cerita ni sangat bermakna untuk wanita2 bujang dan saya rasa sangat menarik untuk dikongsi .
Saya akan ringkas kan sahaja cerita ni ok!

2 tahun lepas , saya berpindah ke negeri johor . So sementara cari kerja tetap , saya partime dulu dekat 7Eleven . Dekat situlaa ceritanya bermula , saya kenal dengan sorang lelaki , pemandu teksi , disebab kan saya baru dan tak berapa nak ada kawan , saya berkawan la dengan dia . Takda timbul apa2 perasaan pun . Selepas sebulan , banyak kali dia ajak saya keluar , saya pun keluar . Macam biasa lah , keluar makan ja . Lama2 keluar tu macam dah selesa , saya pun mula mengenali dia .. 

Satu hari ni , kami ke pusat karoke . Tapi bukan berdua macam alif dan apipah ya , bersama rakan2 dia yg lain . Tapi saya pun pelik , kenapaa kawan2 dia macam ada perli2 dia , saya rasa mungkin diorang tak suka saya , saya hodoh ke , tak layak kawan dengan dia ni . 

So lama2 tu , lepas banyak kali kitorang keluar , lepak sekali dengan kawan2 dia , tup2 satu hari , ada sorang perempuan dukung anak , datang dari arah belakang baling kerusi dekat saya .. Mmg terkejut beruk la kan , tiba2 ja ! Rupa2 nyaa , itu isteri dan anak dia . Patut lah selama kami kenal , bila malam ja , dia senyapkan diri , saya pun bukan la budak2 skolah yg 24jam nak contact sebab saya pun bekerja . Yg bodoh nya , saya boleh kena tipu bulat2 ja dengan jantan tu .. Yalah , dia tak macam lelaki yg dah kawin pun , muda lagi . Plus saya pun baru kat tempat tu tak kenal sesiapa . Kawan dia sorang pun takda nak bgtahu saya perkara sebenar . 

Masa kejadian tu , Allah ja tahu betapa malu nyaaaaaaaaaaa saya!! Tapi sikit pun tak sedih . Masa diorang dok bergaduh tu , ada sorang kawan dia tarik saya pergi dari situ . Kawan dia hanta saya balik . Masa perjalanan mmg makan maki saya ja la kawan dia tu sbb tak bgtau saya yg jantan babi tu dah kawin! 

Lepas kejadian tu , saya sangat2 fobia , dan paranoid. Mc 2 hari terus . Takut kena serang . Bodohnyaa saya masatuuuu sebab tak selidik dulu . Beberapa bulan lepastu , saya ke karoke tempat yg sama saya pergi dengan jantan tu , saya nampak dia , dia dengan perempuan lain pulak . Bukan bini dia k , mangsa baru dia .. 

 Kalau la saya berani , dah lama saya bunuh dia .
So kepada wanita2 bujang diluar sana , tolong la ambil iktibar cerita saya ni . Trust nobody . Zaman skrg ni manusia lain macam sikit . Sampai harini saya masih takut lagi . Dan utk si isteri kepada jantan babi tu , saya tak salah . Demi Allah saya tak tau dia suami dan bapa kpd anak2 awak . Moga awak tabah . Moga dia dah berubah .
Thanks min .

krt






Labels: kisah rumah tangga

Thanks for reading perempuan dukung anak..datang dari arah belakang baling kerusi dekat saya .Rupa2 nyaa , itu isteri dan anak dia .. Please share...!

0 Comment for "perempuan dukung anak..datang dari arah belakang baling kerusi dekat saya .Rupa2 nyaa , itu isteri dan anak dia ."

Back To Top