upah rm4 kepada kanak kecil sebagai meniru aksi INT1M dalam video..lelaki ditahan reman..



Lelaki rakam dan paksa dua kanak-kanak lakukan hubungan intim|Lelaki berusia 29 tahun ditahan dipercayai memaksa dua kanak-kanak meniru dan melakukan aksi lucah selepas menunjukkan video tidak senonoh itu menerusi telefon bimbit di sebuah rumah di Kampung Sungai Buloh, Sungai Siput di sini.



Dua kanak-kanak lelaki masing-masing berusia sembilan dan 10 tahun dipercayai dipaksa melakukan aksi tidak senonoh itu pada minggu lalu dalam sebuah bilik ketika kedua ibu bapa mangsa keluar bekerja.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) negeri Perak, Datuk Gan Tian Kee berkata, suspek direman selama empat hari bermula hari ini hingga Selasa ini untuk siasatan lanjut.

Beliau berkata, ibu mangsa membuat laporan di Balai Polis Sungai Siput jam 10 pagi semalam mendakwa suspek datang ke rumahnya ketika dia dan suami keluar bekerja sebelum menunjukkan video lucah kepada dua mangsa berkenaan.

“Suspek menyuruh kedua-dua mangsa berkenaan meniru aksi lucah dalam video berkenaan dan memaksa melakukan aksi terbabit dalam bilik.

“Selepas kejadian, kedua-dua mangsa diberikan wang sebanyak RM4 supaya tidak mendedahkan perkara itu kepada ibu bapa mereka,” katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

Tian Kee berkata, kedua-dua mangsa dibawa ke Hospital Sungai Siput untuk menerima rawatan lanjut dan pemeriksaan mendapati tiada sebarang kecederaan pada tubuh mangsa.

“Siasatan masih diteruskan dan kes disiasat mengikut Seksyen 14 (b) dan 15 Akta Kesalahan Seksual Kanak-kanak 2017,” katanya.


http://eberita.org/lelaki-rakam-dan-paksa-dua-kanak-kanak-lakukan-hubungan-intim/








Labels: kisah

Thanks for reading upah rm4 kepada kanak kecil sebagai meniru aksi INT1M dalam video..lelaki ditahan reman... Please share...!

0 Comment for "upah rm4 kepada kanak kecil sebagai meniru aksi INT1M dalam video..lelaki ditahan reman.."

Back To Top