Saya cume suruh suami singgah rumah mak saya.. Suami tumbuk dekat muka saya berkali2..

Assalammualaikum..admin..hide kan nama fb sye ye 😉
Saya nak kongsi cerita saya..
Saya dah berkhawin da 4tahun..ada cahaya mata 2orang.. Jarak umur suami saya dengan saya 18tahun..

 Sejak awal perkhawinan sehingga kini, boleh di kata kan 2bulan sekali saya kena pukul,maki,hina,caci dengan suami saya.. Kadang2 hal remeh je,pegi kedai terlupe beli mee..balik rumah saya kena tengking gan suami saya.. Bila saya cakap terlupe.. 

Suami akan maki saya.. Baru2 nie saya kena pukul gan suami dalam kereta.. Otw balik ke rumah... Saya cume suruh suami singgah rumah mak saya.. Suami tumbuk dekat muka saya berkali2.. Tangan saya dia pulas hingga tinggal kesan.. 

Saya dah mengadu dekat dokter klinik saya..cume saya tak bgi dokter call polis je dlu.. Sebab saya.terlalu sayang kan suami saya.. Tapi saya tak tahan bila selalu kena pukul tanpa sebab.. 

Lagi satu anak saya selalu mengigau kalau dia nampak suami pukul saya.. Macam mane ye nak bagi suami saya berubah?.. Ada ayat @ amalan yg boleh di amal kn tak?

krt






Labels: perkahwinan

Thanks for reading Saya cume suruh suami singgah rumah mak saya.. Suami tumbuk dekat muka saya berkali2... Please share...!

0 Comment for "Saya cume suruh suami singgah rumah mak saya.. Suami tumbuk dekat muka saya berkali2.."

Back To Top