kenalan rapat saya lelaki baru sahaja disahkan menghidap hiv hasil dia s3k$4 bebas / kunyit.

salam admin nak mintak admin pos ni
di page krt ada luahan lelaki yang mengunyit sampai 30 suami orang tu kan,
saya boleh kata benda ni betul sbb kes kunyit / gay ni mmg dah berleluasa, sangat teruk. tak kira dah pondan, bujang atau suami orang.
buktinya kenalan rapat saya lelaki baru sahaja disahkan menghidap hiv hasil dia seks bebas / kunyit. 

umur baru 23 tahun! dan geng2 dia buat seks dulu ramai jugak yang 20-an , tak tahulah apa yang nak jadi dengan anak muda sekarang. kenalan saya ni baik sahaja orangnya, sangat baik cuma nakal dalam bab ni. 

saya first time dengar nak luruh jantung sbb hiv ni tak ada ubat dan selama-lamanya sakit dia, dia skrang sedang menjalani rawatan haart untuk hiv dan kesan dia sangat teruk. dari chubby sekarang kurus kering. mmg nampak sangat beza.

jagalah anak dan sedara kita, selalu periksa phone mereka. tengok apps yang jadi lubuk gay macam tumblr, wechat, telegram, grup fb plu, hornet, grindr, saya ni pun tahu hasil research dan sembang dengan kenalan ni tadi, jadi jangan percaya sangat.ramai orang melayu disana yang terjebak dalam dunia maksiat gay dan tak sedar mereka bawak virus hiv! 

harap ada pihak berkuasa yang tolong buat kerja basmi benda ni, 

krt
selamatkan suami, anak , sedara dan kawan2 anda dari hiv, jangan sampai berjangkit pada isteri dan anak. gelap masa depan, nauzubillah.
sebar2kan dan share banyak2 supaya ramai yang sedar akan perkara ini sebelum semuanya terlambat, sedap sekejap sahaja sakit selamanya.
moga Allah membantu masyarakat kita dalam hal ni.






Labels: maksiat

Thanks for reading kenalan rapat saya lelaki baru sahaja disahkan menghidap hiv hasil dia s3k$4 bebas / kunyit. . Please share...!

0 Comment for "kenalan rapat saya lelaki baru sahaja disahkan menghidap hiv hasil dia s3k$4 bebas / kunyit. "

Back To Top