maut kerna anjing menggigit leher mangsa sebelum mengoyakkan bahagian muka



Budak 9 tahun maut mengenaskan di gigit anjing pitbul|Seorang kanak kanak perempuan Ramiza Bazigha 9  maut mengenaskan dengan leher terkoyak di percayai di gigit oleh anjing jenis Pitbul umur 4 tahun peliharaan keluarga di desa Candi Penataran kota malang indonesia.


Menurut saksi nenek mangsa,ketika kejadian yang berlaku 6 ogos kelmarin,anak patung cucunya itu jatuh ke kandang anjing berkenan.

Diketahui anjing  Pitbul  milik ayah mangsa ketika itu tengah tidur,mangsa kemudian mengambil anak patung miliknya itu.Tanpa sembarang peringatan anjing tersebut terus menggigit leher mangsa sebelum mengoyakkan bagian muka kanak kanak malang itu.

Nenek yang terkejut dengan kejadian itu,berteriak minta tolong kepada warga.tapi suasana semakin panik apabila anjing berkenan bertindak lebih ganas menggigit kanak kanak malang itu.

Anjing tersebut pada awalnya enggan melepaskan gigitan namun selepas ayah mangsa sampai kelokasi kejadian,anjing itu kemudian melepaskan mangsa.Bagaimanapun mangsa yang dikerjakan kehospital  disahkan meninggal dalam perjalanan akibat kecederaan teruk di bagian leher dan kepala.

Menurut ahli kelurga,mangsa dan anjing itu kerap bermain bersama,tindakan menggigit mangsa hingga meninggal dunia adalah hal yang paling mengejutkan dan tidak dapat di sangka.

Katanya,ini adalah pertama kali anjing itu menggigit anak mereka.

Pihak polis lowokwaru,Bindriyo mengesahkan kejadian dan sudah menahan anjing berkenan dan kini masih dalam meminta keterangan penuh ahli keluarga bagi mengetahui kejadian secara pasti.


http://eberita.org/budak-9-tahun-maut-mengenaskan-di-gigit-anjing-pitbul/








Labels: kisah

Thanks for reading maut kerna anjing menggigit leher mangsa sebelum mengoyakkan bahagian muka . Please share...!

0 Comment for "maut kerna anjing menggigit leher mangsa sebelum mengoyakkan bahagian muka "

Back To Top