saya minta dia potong rambut dan buang bulu ketiak pun dia kata saya kongkong hidup dia

Salam admin mohon share. hide fb saya.
Saya seorang isteri yang mempunyai dua orang anak. Saya pendekkan cerita. Saya dan suami memang dah tak sehaluan. kami kerap bergaduh daripada tahun pertama kami kawin sampai la sekarang ni.

 saya mengandung kami gaduh. Gaduh teruk sampai nak jatuh talak 1 dah. Masa mengandung pulak emosi saya pulak tak stabil. saya suka marah dan nangis ikut perasaan sampai berkasar dengan suami. sampai suami naik tangan dan pernah pulas tangan saya sampai terseliuh nak dekat 2 bulan baru baik.
 dia pernah tolak saya jatuh tangga masa saya mengandung anak ke 2 sebab tak tahan saya menangis jerit2. Macam mana ye? saya ingat lepas bersalin kami dah ada anak kami berbaik bahagia tapi kami gaduh saja. Sampai saya selalu pk lebih baik kami berpisah sebab saya tak nak tanggung dosa saya asyik kurang ajar dengan suami. saya tak tahan perangai dia. Keras kepala. 

kepala angin juga. Dia pun bergaduh dengan officemate dia sebab perangai dia. Bila tegur dia kata orang tu salah. hmm tapi kekadang kami sama2 ada perangai macam tu. Tak boleh nak bertolak ansur. DAN paling saya tak boleh terima saya minta dia potong rambut dan buang bulu ketiak pun dia kata saya kongkong hidup dia. Apa masalah eh? 

Jaga kebersihan tu kan sunnah nabi. Aduhh
Saya bertahan pun sebab saya fikir anak2 je. saya dah tawar hati dan penat sangat sebenarnya. Saya dah cuba ubah jadi seorang yang lemah lembut dan amek langkah berdiam kalau bergaduh ke apa tapi tak boleh tahan dengan perangai dia tu. 


Saya fikir tak nak bercerai sebab anak2 baru nak membesar. kesian dia tengok parents dia bergaduh hari2. Saya dah buntu da hidup macam ni. Kerap sangat bergaduh. Benca kecik pun gaduh. 

krt






Labels: kisah rumah tangga

Thanks for reading saya minta dia potong rambut dan buang bulu ketiak pun dia kata saya kongkong hidup dia. Please share...!

0 Comment for "saya minta dia potong rambut dan buang bulu ketiak pun dia kata saya kongkong hidup dia"

Back To Top