bunuh rakan tanpa niat kerna mengh**sap k@@@@nnya ketika dia sedang tertidur.


KETAGIHAN seks di kalangan lelaki gay dilihat semakin membimbangkan. Mereka sanggup mengadaikan nyawa hanya untuk melampias nafsu songsang tersebut



Seorang lelaki dikenali sebagai M Nasir,42, dihadapkan ke mahkamah Pengadilan Negeri Tanjungkarang, Indonesia setelah didakwa membunuh rakannya bernama Bambang kerana dia tidak dapat menerima perbuatan rakannya itu terhadapnya.

Pertuduhan dibacakan pada 3 Ogos 2017 di hadapan hakim Qori Mustikawati dengan pertuduhan iaitu membunuh dengan sengaja, dan penganiayaan sehingga menghilangkan nyawa.

Menurut M Nasir, dia tidak dapat menerima tindakan rakannya Bambang Irawan (si mati) yang telah menghisap kemaluannya ketika dia sedang tertidur.

Peristiwa itu terjadi pada 26 November 2014 lepas ketika M Nasir berkunjung ke warung milik Bambang di Jalan Yas Sudorso, Kelurahan Panjang Utara, Panjang.

M Nasir yang baru datang dari Bogor dikatakan menziarahi rakan sekolahnya iaitu Bambang di samping ingin menumpang untuk beristirehat. Setelah beberapa jam tertidur, M Nasir merasakan ada sesuatu yang bergerak di kelangkangnya dan ketika M Nasir membuka matanya ternyata Bambang sedang asyik menghisap kemaluannya. Terkejut dengan insiden itu, M Nasir lantas menendang Bambang lalu berlari keluar dari bilik rumah yang ditumpanginya.

Malah dikatakan Bambang tidak hanya berhenti disitu sahaja, Bambang tidak berputus asa lalu turut berlari untuk mengejar M Nasir dan setelah berjaya mengejar, Bambang cuba untuk memeluk M Nasir.

Ketika M Nasir cuba meronta, ternyata Bambang tetap mahu berkeras agar M Nasir tidak melepaskan diri lagi.

Berang dengan tindakan Bambang, akhirnya M Nasir mengambil sebiji batu lalu menghentak kepala Bambang yang akhirnya menamatkan riwayatnya.

Perlukah manusia bertuhankan nafsu sehingga mempertaruhkan nyawa mereka sendiri? Manusia memang aneh.

    PRU14.tv







Labels: kisah

Thanks for reading bunuh rakan tanpa niat kerna mengh**sap k@@@@nnya ketika dia sedang tertidur.. Please share...!

0 Comment for "bunuh rakan tanpa niat kerna mengh**sap k@@@@nnya ketika dia sedang tertidur."

Back To Top