.Saya berumur 20 tahun dan suami 40 tahun..sampai malam pertama pon mak die nak tidur sekali dengan kami

Salam admin tolong hide kan profile saya.Saya berumur 20 tahun dan suami 40 tahun..dikurniakan seorang anak.saya nak mintak pendapat macam mane saya nak cakap pada suami,
die sanggup tinggalkan makanan yang saya masak dan pergi makan masakan mak die sebab takod mak die marah dan kecik hati.saya sedih tapi saya mendiamkan dri.😔 saya pernah bagi tahu sebelum kawen saya banyak kekurangan tapi kalau salah tolong tegur saya.Setiap kali gaduh suke ungkit citer lame yang saya ramai kawan laki.itu dulu tapi saya dah berubah.

hanya sekadar sahabat dan tak pernah lebih.lepas kawen saya dah stop.pernah kantoi die msg awek kat fb mase saya tengah mengandung.saya baca tapi saya tanye sape pempuan tu die tukar topik.saya diam dan xcakap pape.die teroz marahkan saya sebab saya merajuk.sampai die cakap ada niat nak kawen lain.


😭saya sedih sangat.saya setia dengan die..pernah orang nak ambik saya sebagai model muslimah tapi die xbagi.Saya nak keje sebab bile gaduh saya segan nk mintak duit kalau nk beli pape.Mklum la sy ni harap pd die sepenuhnya.nasihat saya xada pon die ambik simpan.

Die seorang yang pelajaran dan solat cukup,mengaji semue lengkap.tapi satu je,die susah nak terime pendapat saya,kalau jumpa kawan pegi sane sini sronok sangat dah.Dan satu masalah mak die ni suke sangat betempet mane kami nak pergi.Saya sampai pening kepale.bila la mase saya dapat bersame berdua dengan suami.


tolong macam mane saya nak buat ni.Saya dah pening pikir.saya dah cukup simpan dan pendam dalam hati ni.sampai kadang nges sorang2.Saya perlukan nasihat dan pendapat positif dari korang semue.Insyaallah yang xbaik dari saya,akan say a perbetulkan.
die asyik betempet je dengan mak dia.honeymoon nak bawak,deting nak bawak,

semue la die nk bwk.ayh die xad plak die kesah.sampai malam pertama pon mak die nak tidur sekali dengan kami.saya merajuk dan tidur luar sebab terasa sangat..puji masakan mak dia,saya masak macam xada pape bagi dia,walawpun salah mak die tapi tetap die menangkn mak die sampai saya die biar sorg2 nanges

krt






Labels: kisah rumah tangga

Thanks for reading .Saya berumur 20 tahun dan suami 40 tahun..sampai malam pertama pon mak die nak tidur sekali dengan kami. Please share...!

0 Comment for ".Saya berumur 20 tahun dan suami 40 tahun..sampai malam pertama pon mak die nak tidur sekali dengan kami"

Back To Top