setiap kali saya buka fb, saya mesti nak usya fb ex2 saya yang dulu. Sebenarnya hidup saya dulu sangat liar dan sosial, pernah t3rl*njur

assalamualaikum warga KRT.
Saya isteri kepada seorang suami yang solleh dan ibu kepada 3orang anak yang sihat. Alhamdulillah.

Cuma nak tanya pendapat semua. Tak kisah lah kalau nak maki ke hape. Sebab apa yg saya nak ceritakan sebentar lagi adalah sesuatu yang saya tak bisa buang dalam diri dan hati ni.

Suami saya alhamdulillah, beliau seorang yg taat pada ibu bapa, sangat baik pada anak2 dan kepada saya.
Masalah saya ialah setiap kali saya buka fb, saya mesti nak usya fb ex2 saya yang dulu. Tengok kehidupan mereka dengn isteri dan anak2.

Sebenarnya hidup saya dulu sangat liar dan sosial. Saya pernah terlanjur dengan lebih daripada 10org lelaki termasuk suami orang dan bujang.
Dan apabila sekarang dah berkahwin, saya akui saya bahagia dengan suami tetapi kenapa saya ada rasa cemburu terhadap kehidupan ex2 saya?
Adakah kerana saya terlalu memikirkan kenangan indah bersama mereka? jahatkah saya? bodohkah saya?

Akan tetapi saya memang tidak pernah contact ex2 saya. Cuma rasa cemburu di alam maya sahaja.
-maafkan saya abang, kerana berperasaan begini-

krt






Labels: kisah rumah tangga

Thanks for reading setiap kali saya buka fb, saya mesti nak usya fb ex2 saya yang dulu. Sebenarnya hidup saya dulu sangat liar dan sosial, pernah t3rl*njur . Please share...!

0 Comment for " setiap kali saya buka fb, saya mesti nak usya fb ex2 saya yang dulu. Sebenarnya hidup saya dulu sangat liar dan sosial, pernah t3rl*njur "

Back To Top