Sudah Berapa ramai bini orang yang kau dah R0G0L !!? - inilah wajah pak arab Menyamar Doktor R0G0L Isteri orang yang tidak ada anak - video penuh

Pak Arab ni la yg konon blh bantu mereka yg blm ada anak, viral sampai menggunakan nama Dato CT tu! Menyamar jd doktor,.. lepas tu rogol... bhaya btul dunia skarang...tk boleh percaya 100%, bila dah kena tangkap baru nak ingt Allah!!


PK: Orang kita ni asal ada nampak alim sikit je habis semua kain terlucut percaya kat depa. Jaga2 sikit wahai rakyat Malaysia, jangan mudah terpengaruh. Tengok pak Arab ni kata boleh dapatkan anak, sudahnya dia tanam benih dia sendiri dalam perempuan yang nak ada anak. Tgk fb dia, bilan main alim tahap gaban punya. Rupanya syaitan yg bertopengkan manusia! Kasi share la

 Image may contain: 8 people, people smiling, text

Image may contain: 3 people, people smiling, text

Image may contain: text







Labels: SEMASA

Thanks for reading Sudah Berapa ramai bini orang yang kau dah R0G0L !!? - inilah wajah pak arab Menyamar Doktor R0G0L Isteri orang yang tidak ada anak - video penuh. Please share...!

0 Comment for "Sudah Berapa ramai bini orang yang kau dah R0G0L !!? - inilah wajah pak arab Menyamar Doktor R0G0L Isteri orang yang tidak ada anak - video penuh"

Back To Top