Abang punya terlalu kecik ina tak rasa !! - wanita guna terung dan timun untuk kepuasan lihat video minit 1.10

setiap orang mempunyai taste dan citarasa untuk mencari pasangan hidup. pelbagai ciri-ciri yang dicari untuk memastikan mereka mendapat keserasian.

Namun ada yang memilih untuk bercinta dan berkahwin semata-mata kerana n*fsu. Jadi tidak hairanlah mengapa rumahtangga yang dibina hancur musnah dalam sekelip mata.



itulah yang berlaku sejak akhir-akhir ini. menerusi sebuah video yang menjadi tular dibawah seorang wanita yang tidak tahu status telah merakamkan ucapan kepada pasangannya yang berbunyi 

Ina sayangkan abang tapi abang barang abang kecik sangat macam gini ( sambil tunjukkan jari anak) macam mana ina nak rasa. Ingat tak kat tangga masa kita tengah buat .. ina tak dapat rasa apa pun tetapi terpaksa berlakon menjerit arh..arhh

Abang kena faham ina perempuan ada nafsu. Kadang-kadang ina pakai timun abang . korang lihat sendiri video dibawah 









Labels: kisah rumah tangga

Thanks for reading Abang punya terlalu kecik ina tak rasa !! - wanita guna terung dan timun untuk kepuasan lihat video minit 1.10 . Please share...!

1 Comment for "Abang punya terlalu kecik ina tak rasa !! - wanita guna terung dan timun untuk kepuasan lihat video minit 1.10 "

Wanita .janda cikgu andartu yg sagap kol 0176544800

Back To Top