semenjak saya bersalin sampai sekarang suami saya menghilangkan diri dan x pernah hubungi saya lagi ..

Assalamualaikum wbt buat admin dan keluarga krtf .. saya guna fb anak saya .. maaf kalau ayat saya agak susah nak paham .. harap2 jangan ade yang kecam saya .. saat ni saya rasa sedih yang teramat .

. ceritanya macamni , saya ade anak 4 orang , semua anak ade disamping saya saat ni.. anak bongsu saya berusia 6 bulan .. sebelum melahirkan anak bongsu saya , saya diperantauan tinggal bersama suami saya .. sekarang saya tinggal dengan mak ayah saya . yang menyedihkan saya , semenjak saya bersalin sampai sekarang suami saya menghilangkan diri .. saya cuba kol keluarga IL saya , dorang pun xtahu mane pergi suami saya .. raya haritu pun suami x balik kampung dia dan kampung saya .

. dua hari lepas , anak sulong saya bgitau dia ternampak gambar ayah dia berpelukan dengan perempuan lain .. hancur lumat hati saya , dunia seakan gelap .. dulu sebelum saya mengambil keputusan tuk balik kampung dan tinggal dengan mak ayah sebab saya dah jalani hidop hampir 12 tahun dengan dia ,. Suami seorang pekerja carwash , saya disahkan sakit buah pinggang , hidop kami memang susah lepas suami dibuang kerja , 

terpaksa makan nasi berlauk garam , kadang2 x makan , kadang2 kami berpuasa , anak2 saya pernah kutip sisa makanan dalam tong sampah , pegi sekolah jalan kaki .. saya selalu dipukul suami saya walaupon tengah mengandung , gara2 saya marah dia jual tong gas .. disepak diterajang setiap hari .. tapi saya tetap bertahan , saya sanggup jalan kaki pegi pejabat zakat , dapatlah rm50 .. adik ipar saya banyak membantu , bagi duit sekolah dan bagi lauk untuk kami..sebab dia tahu abang dia selalu kua masuk penjara .

. adik ipar saya lah yang pujuk saya untuk buat keputusan balik kampung lepas kami dihalau owner rumah sewa , bil eletrik n air dah lama kena potong .. sebabtu saya ambil keputusan untuk balik ke kampung tinggal dengan mak ayah saya , adik ipar yang uruskan semua dari tiket balik , ke pertukaran sekolah anak .. tapi semenjak saya balik dan saya bersalin , suami x pernah hubungi saya lagi .. dan akhirnya saya tahu dia ade perempuan lain .. 

 hancur lebur hidop saya .. saya masih menanti dia pulang .. hari2 saya tunggu panggilan dia .. buat si perampas , semoga Awk boleh ubah perangai suami saya .. buat suami , saya sentiasa berdoa supaya Allah bukakan pintu hati abang untuk balik jenguk anak bongsu kita .. dia seiras wajah abg .. anak lelaki .. kasihanilah kitaorg .. kitaorg sentiasa menanti kpulangan abg .. sumpah saat ni sy betul2 x kuat .. sy trpksa ulang alik hospital naik teksi bertemankan anak ke3 kita .. dalam keadaan sakit .. saya kena operate bulan depan , saya takot doktor tanya mana waris .. tolonglah pulang .. saya masih terima abang ..

krt






Labels: kisah rumah tangga

Thanks for reading semenjak saya bersalin sampai sekarang suami saya menghilangkan diri dan x pernah hubungi saya lagi ... Please share...!

1 Comment for " semenjak saya bersalin sampai sekarang suami saya menghilangkan diri dan x pernah hubungi saya lagi .."

"Agen poker terbesar dan terpercaya ARENADOMINO.
minimal depo dan wd cuma 20 ribu
dengan 1 userid sudah bisa bermain 9 games
ayo mampir kemari ke Website Kami ya www.arenadomino.com

Wa :+855964967353
Line : arena_01
WeChat : arenadomino
Yahoo! : arenadomino"

Back To Top