Kejam! Bayi Dicampak Dari Tingkat 18 dan masih lagi beruri.

"Ya Allah.... jauhilah aku berjumpa syaitan bertopeng manusia ni ya Allah.... sbb aku akan lakukan sepertimana dia melakukan pada anak syurgaMu ya Allah...😭"

#Kejam! Bayi Dicampak Dari Tingkat 18.
7 Aug 17

Bayi adalah kurniaan terindah bagi pasangan suami isteri. Kanak-kanak yang perlu dijaga dan dilindungi oleh ibu dan ayah.

Flat tempat kejadian bayi dicampak 18 tingkat

Namun, malang nasib seorang bayi yang tidak sempat melihat dunia apabila dia telah dicampak dari tingkat 18 yang pelakunya masih tidak diketahui lagi.

Laman portal Siakap Keli melaporkan, penduduk flat Danau Kota, Setapak hari ini dikejutkan dengan kejadian bayi tidak cukup bulan yang dicampak dari tingkat 18 flat berkenaan.

Bayi perempuan terbabit yang dilahirkan kurang daripada tujuh bulan, ditemui oleh penduduk kira-kira jam 9 pagi tadi di tepi longkang flat terbabit.
Lebih memilukan, hasil pemeriksaan telah mengesahkan bayi terbabit dilahirkan dalam tempoh 24 jam dan masih lagi beruri.
Astro Awani melaporkan, Ketua Polis Wangsa Maju ACP Muhammad Roy Suhaimi Sarif telah mengesahkan kejadian tersebut.
Menurut beliau juga, polis sudah pun menahan seorang suspek wanita berusia 36 tahun sejurus kejadian.

Difahamkan, wanita terbabit telah ditinggalkan suaminya sejak dua tahun lalu dan kini menyewa sebuah bilik di salah sebuah unit di flat tersebut.
Wanita yang tidak disebutkan namanya itu tinggal bersama seorang anak perempuannya yang kini berusia lima tahun.
Harian Metro pula melaporkan Ketua Polis Daerah Wangsa Maju Superintendan Mohd Roy Suhaimi Sarif berkata, bayi perempuan itu ditemui bersama uri dan parah di kepala.

“Hasil siasatan awal mendapati, bayi itu adalah anak kedua suspek dan dicampak dari balkoni rumahnya di tingkat 18.
“Suspek yang juga ejen hartanah ditahan di rumahnya yang dihuni bersama anak perempuannya berusia 5 tahun,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah Wangsa Maju, petang tadi.

Kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.






Labels: kisah bayi

Thanks for reading Kejam! Bayi Dicampak Dari Tingkat 18 dan masih lagi beruri.. Please share...!

0 Comment for "Kejam! Bayi Dicampak Dari Tingkat 18 dan masih lagi beruri."

Back To Top