Video : Pengacara wanita DIB0GELKAN ketika sedang show - ini tindakannya terhadap lelaki bangang tersebut!!

Satu kejadian yang memalukan telah menimpa ke atas seorang artis wanita Mexico Maria Lapiedra ketika menghadiri sebuah show tv.

Beliau yang pertama kali menghadiri program itu dilihat sedang membaca sebuah skrip tanpa menyedari salah seorang pengacara lelaki rancangan itu sedang berdiri dibelakangnya untuk menanggalkan pakaiannya itu.




Selelpas beberapa saat kemudian, pengacara lelaki itu dilihat dengan tiba-tiba telah menarik pakaian Maria ke bawah dan telah menampakkan keseluruhan bentuk badan artis wanita itu secara langsung kepada para penonton.

Berang dengan insiden itu, Maria Lapiedra telah memfailkan saman malu kepada stesen televisyen tersebut.

Namun, apakan daya, tubuh badannya itu telah dilihat oleh hampir kesemua orang yang telah menonton rancangan tersebut dan detik-detik insiden memalukan itu sempat dimuat naik ke laman sosial.



sumber:mediasentap.blogspot.m







Labels: SEMASA

Thanks for reading Video : Pengacara wanita DIB0GELKAN ketika sedang show - ini tindakannya terhadap lelaki bangang tersebut!!. Please share...!

0 Comment for "Video : Pengacara wanita DIB0GELKAN ketika sedang show - ini tindakannya terhadap lelaki bangang tersebut!!"

Back To Top