Mohon Viralkan! inilah wajah wanita india yang tendang perut wanita dalam pantang hingga berlaku pendarahan serius

Baru terima panggilan telefon yg menyatakan seorang ibu yg masih dalam pantang dikasari oleh seorang wanita selepas ditegur membuat bising dihadapan rumah beliau.


Tidur anak kecil yg terganggu dengan bunyi bising yg mereka hasilkan ternyata membuat si ibu berang dan keluar menasihati supaya beredar. 

Nasihat itu tidak diendahkan oleh mereka malah mencabar si ibu utk membuat bising lagi. Berlaku sedikit pergaduhan mulut lalu seorang wanita bertindak menendang perut si ibu. 

Tindakan berani wanita itu mengakibatkan si ibu kini ditahan di hospital akibat pendarahan serius.
 No automatic alt text available.
Saya sertakan video CCTV sebagai rujukan anda dan juga gambar si pelaku. Laporan polis sudah dilakukan dan si pelaku telah melarikan diri. 

Bagi yg mengenali atau ternampak si pelaku atau warisnya boleh la hubungi nombor telefon yg sy nyatakan di bawah bagi membantu siasatan.

 lihat minit ke 0.52 bagaimana wanita india ini tendang wanita dalam pantang




01123084020 - Pn. Rohana (ibu mangsa)
0178703316 - Amirul (abg mangsa)
0173316584 - Harry (suami mangsa)

Sila share bagi membantu mengesan lokasi si pelaku.
Lokasi: Blok B PPR seksyen 8 Kota Damansara

sumber: Encik Dep






Labels: SEMASA

Thanks for reading Mohon Viralkan! inilah wajah wanita india yang tendang perut wanita dalam pantang hingga berlaku pendarahan serius. Please share...!

0 Comment for "Mohon Viralkan! inilah wajah wanita india yang tendang perut wanita dalam pantang hingga berlaku pendarahan serius"

Back To Top