Sesiapa yang memisahkan mayat kami berdua kami akan menghantuinya hingga anak cucu - Nota seram suami isteri bunuh diri

“Siapa yang memisahkan mayat kami berdua,akan kami hantui” itulah sebagian isi nota yang ditemukan berhampiran mayat tergantung seorang lelaki yang dikenali sebagai Daniel Priyana 47.



Tidak jauh dari situ,ditemukan pula mayat seorang wanita Dwi Septi Respati 44 (isteri ) berada dalam kereta depan rumah mereka dengan mulut berbuih.

Nota berkenan ditemukan ketika pihak polis Gemping Jogyakarta memindahkan mayat lelaki kedalam van jenazah.

Dilokasi kejadian jelas terpaut di wajah waris mangsa yang seolah mencari jawaban dari seribu soalan.namun pihak polis masih lagi menjalan siasat dengan tertutup ketika itu.

Mayat pertama kali ditemukan oleh Risti Aisyah,gadis kecil itu mengatakan pada awalnya dia masuk kedalam rumah hanya untuk mengambil barang mainan.

“Saya lewat di dapur,nampak orang tergantung dekat bilik mandi,saya takut kerana wajahnya dan matanya melirik saya,kemudian saya lari keluar memanggil nenek”.katanya pada pemberita Jumat (28/7/2017).

Selepas kejadian itu rumah mangsa menjadi ramai,hingga kedatangan pihak polis dan menemukan nota berbunyi seperti di bawah:



“Barang siapa memisahkan jasad kami berdua akan Kamu hantui selamanya sampai anak cucu kalian, kuburkan kami dalam satu liang lahat.

Buat newa

Bapa menikah dengan ibumu kerena komitmen bahwa mat abeh anaknya mbak kenthus dan bapanya tidak mempersalahkan.

Sekarang bapak sudah tidak kuat dengan hinaan,sikap ibumu sudah sangat keterlaluan,coba tanyakan pada rakannya, kalau kamu ingin tau yang sebenarnya.

Buat khael.
Semua harta yang bapa dan ibumu tinggakan buat biaya sekolah mikhael,rumah,harta,kereta.

Buat mbak xxx
Tolong jaga anakku baik-baik ya mbak”


Bagaimanapun pihak polis Bayuraden, Gamping selepas membawa kedua mayat ke hospital untuk siasatan lebih lanjut,menyerahkan semula  jenazah kepada ahli keluarga untuk di makamkan.

sumber: eberita.org







Labels: pelik

Thanks for reading Sesiapa yang memisahkan mayat kami berdua kami akan menghantuinya hingga anak cucu - Nota seram suami isteri bunuh diri. Please share...!

0 Comment for "Sesiapa yang memisahkan mayat kami berdua kami akan menghantuinya hingga anak cucu - Nota seram suami isteri bunuh diri"

Back To Top