kami kerap bers11na..saya menyesal tapi tetap mengulanginya setiap kali berjumpa.

Saya seorang janda dan bertugas sebagai guru di selatan tanah air...


dipendekkan cerita..selepas kematian suami saya..saya dan anak2 telah berpindah ke sebuah sekolah yang berhampiran dengan keluarga sebelah saya..

Di sekolah baru itu saya telah berkenalan dengan seorang guru lelaki yang telah mempunyai anak dan isteri..Dia seorang yang sangat baik serta mengambil berat terhadap saya dan saya mula tertarik dengan guru tersebut.. kami mula bercinta. 

Isteri guru tersebut tidak tahu perihal kami berdua kerana guru lelaki tersebut pandai cover line..Untuk pengetahuan..saya seorang yang tidak pernah meninggalkan solat kecuali uzur tapi saya tewas dengan pujukan syaitan..kami kerap berzina..saya menyesal tapi tetap mengulanginya setiap kali berjumpa.

.Saya ingin menjadi isterinya tapi guru lelaki tersebut keberatan untuk memaklumkan kepada isterinya sebab dia tahu apa jawapannya..Hubungan saya dan guru masih berterusan hingga ke hari ini.

.kadang2 saya rasa seperti perempuan simpanan lelaki tu sahaja..Untuk meninggalkan atau melupakan dia saya tidak sanggup..saya buntu.






Labels: maksiat

Thanks for reading kami kerap bers11na..saya menyesal tapi tetap mengulanginya setiap kali berjumpa. . Please share...!

0 Comment for "kami kerap bers11na..saya menyesal tapi tetap mengulanginya setiap kali berjumpa. "

Back To Top