jamu arak pada datuk hingga mabuk, lelaki tersebut R0G0L kanak-kanak perempuan buta hingga trauma

Bulacan - Kes jenayaj seksual menimpa seorang gadis buta yang masih berusia 11 tahun di wilayah Bulacan, Filipina. Ironisnya, peristiwa kejam itu dilakukan di rumah mangsa ketika ibu bapa dan kakaknya tidak berada di rumah.



Sebagaimana dilansir dari laman viral4real, Sabtu (29/7/2017), peristiwa yang menyayat hati berlaku apabila pelaku bernama Romeo Tadero (57) sedang asyik minum-minum dengan datuk mangsa. Kerana memang sudah dirancangkan, pelaku terus mengumpan datuk mangsa dengan minuman alkohol sehingga akhirnya tak sedarkan diri

Nah, pada ketika datuk mangsa tak sedarkan diri, Romeo bergegas menghampiri mangsa dan terus melancarkan aksi jahatnya. Merasa ada yang tidak beres dengan tingkah laku rakan sekerja datuknya itu mangsa lantas memberontak.


Akan tetapi apa daya, ia hanya boleh pasrah tanpa dapat melawan lantaran lelaki berkepala botak itu mengancam akan membunuhnya jika enggan melayani hasrat berahinya yang sudah sampai ke ubun-ubun.

Peristiwa itu terungkap ketika kakaknya pulang ke rumah. Tanpa fikir panjang mangsa langsung menceritakan peristiwa pilu yang dialaminya tersebut.


Polis yang mendapat laporan dengan segera meresponsnya. Walaupun mempunyai kebutaan, gadis belia itu masih sangat jelas mengenali suara lelaki yang sudah menggagahinya. Tak ayal, mudah bagi polis untuk meringkusnya.

Di hadapan penyiasat polis, pelaku mengakui semua perbuatannya. Ia berdalih mencintai gadis cilik tersebut. Apapun alasannya, lelaki itu harus mempertanggungjawabkan perbuatannya dan tidak boleh lolos dari jeratan undang-undang yang sudah menantinya.


"Saya katakan padanya mangsa) yang saya mencintainya. Saya pun mengakui apa yang telah saya lakukan," ujar Romeo singkat.








Labels: SEMASA

Thanks for reading jamu arak pada datuk hingga mabuk, lelaki tersebut R0G0L kanak-kanak perempuan buta hingga trauma. Please share...!

0 Comment for "jamu arak pada datuk hingga mabuk, lelaki tersebut R0G0L kanak-kanak perempuan buta hingga trauma"

Back To Top