Kau Ingat Bila Kau Serah DAAra Kepada Jantan Tu, Dia Tak Akan Tinggalkan Kau Ke?


Kau Ingat Bila Kau Serah Dara Kepada Jantan Tu, Dia Tak Akan Tinggalkan Kau Ke?




Mengkhawatirkan melihat anak-anak muda sekarang ini bila terlampau bebas bergaul tanpa batasan antara pria dan perempuan. Si gadis pulak kalau bercinta sanggup menggadaikan martabat dan merelakan si jantan meratah tubuh.

Itu lah orang selalu kata, karena cinta, orang jadi bodoh! Termasuk lah minah ini. Baca status yang di upload Nurul Suhimi ini, mengucap panjang lah u'olss!

Speechless bila dia kata dia serah diri kepada pacar dia untuk mencegah jantan itu cari perempuan lain.

Bodohh sungguh lah! Kau ingat kau serah dara ke jantan itu, dia tak akan tinggalkan kau ke ?? Kau ingat dia akan setia kepada kau sorang je ke ??

Memang tak lah !! Apa yang kau buat tu bagi dia puas lagi ada la. Kapan saja je dia akan tinggalkan kau, tau tak ?? Sebab dia dah dapat apa yang dia nak!

Bengong! Lagi satu, bangga pulak ye Upload status beritahu satu dunia yang dia dah tak ada dara tanpa ada hubungan yang sah dengan jantan itu.

Good job! Minah itu dah 'berhasil' tunjukkan pada satu dunia yang dia seorang gadis macam mana. Lepas ini kalau ada orang kutuk dan maki-maki, tak perlu lah nak mempertanyakan kenapa ye!

Nanti kalau dah kahwin dengan lelaki lain, si suami tanya masih ada dara ke tak ?? Baru lah nak gelabah dan teringat kembali kisah silam.

https://infoje.com/kau-ingat-bila-kau-serah-dara-kepada-jantan-tu-dia-tak-akan-tinggalkan-kau-ke/







Labels: maksiat

Thanks for reading Kau Ingat Bila Kau Serah DAAra Kepada Jantan Tu, Dia Tak Akan Tinggalkan Kau Ke?. Please share...!

0 Comment for "Kau Ingat Bila Kau Serah DAAra Kepada Jantan Tu, Dia Tak Akan Tinggalkan Kau Ke?"

Back To Top