bau kohong dari alat sulit.masa nak bersama pun aku sekadar memaksa diri untuk puaskan tuntutan batin


Minta maaf admin ceritanya lari sikit.

Biasanya pompuan dok mengadu menyampah dengan suami pengotor malas dan sebagainya.
Aku pula sebaliknya.bukan aku nak hina bini aku atau nak burukkan dia,sekadar nak mengadu semoga boleh kurangkan sikit rasa kusut atau mungkin ada jawapan pada persoalan aku nanti.

Kami baru sambut ulang tahun ke 3 perkahwinan.mempunyai seorang anak berusia 8 bulan.
Masalah bini aku dia jenis tak suka kemaskan diri,kusut masai je.pendek kata dia tak nak lansung persiapkan diri seperti sebelum kawin.duit aku bagi khusus suruh dia beli pakaian perhiasan ubatan dan sebagainya.tapi dia simpan je duit tu.

dia tak kisah badan bau masam rambut pun tak terurus.jeles tengok pompuan2 lain yang minat pada penjagaan diri.bini aku tak macamtu.
katil pun dengan cadar 2 bulan tak bertukar.aku bukan nak dia bersiap macam puteri atau artis.cukup sekadar nampak bersih dan bau yang wangi.badan bau peloh bercampur maaf aku sebut,bau kohong dari alat sulit.masa nak bersama pun aku sekadar memaksa diri untuk puaskan tuntutan batin saja sekali sekala.banyak kali aku belikan dia macam2 jamu,makan sekali dua terus duduk berhabuk atas kabinet dapur.alasan dia tak minat.teringin nak belikan jamu viral dalam page krt tu.

kalau tak salah simanja manja.baca kejayaan kawan2 dalam ni rasa jugak dihati membuak2 keinginan nak cuba,tapi bimbang jamu tu senasib dengan yang lain2 beratur atas kabinet dapur menunggu masa expired date tiba dan di lempar dlm tong sampah.jsd lah nenek dara lah macam2 ada tapi sekadar jadi perhiasan saja..banyak kali berbincang dan slow talk tentang masalah yang berkaitan,dia kata aku tak syg dia pulak.sudahnya merajuk.susah hati nak pikir jalan selesai.kadang2 batin lelaki ni menggelupur jugak nak cari lain.tak sampai hati pula.berpantang masa bersalin pun acah acah je.

ais pun minum skali skala.tak malu lah aku sebagai lelaki nak terus terang,hilang semangat nak bersama bila keadaan berbau,longgar dan keadaan regu yang lesu.bukan nye aku nak suruh ketat macam seblom kawin dulu,memang tak la.cukup sekadar menjaga dan rawat sekadar yg boleh pun salah ke.aku tengok iklan penjagaan dalaman banyak tapi dia tak terkam macam orang pompuan lain yang memang alert tempat tu.lagi di kutuk ade la..isteri,bunyi macam jijik kan,tapi percaya lah isteri,itu lah tempat ibarat syurga buat suami.diantara kunci bahagia

penat kerja rumah?tak..baju seme aku anta dobi.masak kadang2 je.nak kata sibuk anak,serius anak jarang ada dengan kami.anak ada dengan mak.jarang sangat ada dengan kami.senang cakap mak mertua yang nak jaga anak kami tu.temankan dia kesunyian selepas kematian anak dia(adik bini).
Jadi takde alasan dia nak kata sibuk anak penat dan sebagainya.ada cadangan tak yang baik2 untuk selesaikan masalah aku ni.mohon nasihat yang baik2 kawan kesian lah batinku yang selalu kecundang😂(tak boleh blah btl ayat aku)







Labels: kisah rumah tangga

Thanks for reading bau kohong dari alat sulit.masa nak bersama pun aku sekadar memaksa diri untuk puaskan tuntutan batin. Please share...!

0 Comment for "bau kohong dari alat sulit.masa nak bersama pun aku sekadar memaksa diri untuk puaskan tuntutan batin"

Back To Top