Selepas Isu Tampar Bini, Aliff Aziz sekali lagi buat perangai kali ni lebih teruk!!

Bengang akibat dikecam hebat, pelakon dan penyanyi Aliff Aziz dengan yakin memberikan nombor telefon 'miliknya' di laman Twitter rasminya untuk memberi 'peluang' kepada Haters 'bersemuka' dengannya.



Namun, yang menjadi persoalan, kenapa Aliff Aziz memberikan nombor telefon orang lain, malah bukan miliknya? Mungkinkah beliau salah taip?

Bagi Nombor Telefon Orang Lain, Aliff Aziz Digelar Bodoh


Susulan dari tindakan Aliff Aziz itu, seorang lelaki yang digelar Ejoy, atau nama sebenarnya Mohd Faris Bin Mohd Ali menderita kerana tindakan Aliff Aziz yang menyebarkan nombor telefon miliknya di laman Twitter.

Lelaki malang itu mendapat ratusan misscall, message dan WhatsApp bertubi-tubi sehingga beliau tidak selesa untuk menjalankan kehidupan harian.

Bimbang dengan kejadian yang menimpanya, dia akhirnya membuat laporan polis berhubung isu itu. Kemungkinan, kini dia masih lagi menerima panggilan yang tak henti-henti.

Berikut merupakan bukti yang dikongsikan olehnya.


Bagi Nombor Telefon Orang Lain, Aliff Aziz Digelar Bodoh

Aliff Aziz Bagi Nombor Telefon Orang Lain

Aliff Aziz Bodoh Bagi Nombor Telefon Orang Lain



Ini pula laporan polis yang telah dibuat.

Aliff Aziz Bodoh Bagi Nombor Telefon Orang Lain

Saranan kami, kepada Aliff Aziz, sila memohon maaf secara terbuka atau peribadi kepada lelaki yang menjadi mangsa 'keberaniannya' itu.


sumber: encikpenyu.blogspot.my







Labels: hiburan

Thanks for reading Selepas Isu Tampar Bini, Aliff Aziz sekali lagi buat perangai kali ni lebih teruk!!. Please share...!

0 Comment for "Selepas Isu Tampar Bini, Aliff Aziz sekali lagi buat perangai kali ni lebih teruk!!"

Back To Top