Suami Kata cikbunga Saya Bau Tapi Dia Tak Sedar Yang Dia Punya Lagi Berbau...Tiada Selera Nak Pegang Lama-lama.


 Suami Kata Kemaluan Saya Bau Tapi Dia Tak Sedar Yang Dia Punya Lagi Berbau...Tiada Selera Nak Pegang Lama-lama.



Min, saya dah bosan hidup macam ni. Rasa nak lepaskan je semua. Suami saya dah setahun lebih kerja ON-OFF. Kerja kejap berhenti. Kerja pun hanya dapat bayar balik tanggungan yg die kene bayar. Saya tak minta banyak, saya minta dia bayar rumah sewa saja.


Itu pun tak mahal hanya rm350. Lain2 bill saya yg bayar, nafkah jangan tanya la memang saya tak minta. Dah cakap dengan mak mertua tapi dia diam saja. Saya mengadu dengan mak mertua sebab saya nak dia nasihatkan anak dia agar mengerti erti tanggungjawab. Dah beberapa minggu ni saya lebih suka lepak di luar dengan kawan2.

Balik lambat dalam pukul 9 macam tu. Dulu selalu keluar dengan suami pergi mana2 tp nanti semua sy yg bayar. Dia pun kuat enjoy pergi tengok wayang, makan tapi tiada duit, sy juga yg kene bayar. Dengan kawan2 lain, sy kene bayar sy je seorang kira bayar sendiri2 la kan. Kadang sy jadi tipu dia ade keje balik lambat. Lagi satu layanan dia dalam katil tak berapa elok. Dia tak pernah fikir nak puaskan saya.

Kalau dia dah max (kuar) die teros tido atau hisap rokok. Sy yg masih belum max minta tolong dia tp dia cakap penatla, malasla. Lagi satu selalu para suami yg mengeluh pepek wanita ni bau, tapi min k0nek suami saya pun berbau. Dah basuh pun kadang masih bau. Kadang dah tak lalu nak pegang2 main dengan nya terus rasa baek tido jela.

Maaf sedikit luc4h tapi ni kenyataan. Saya dah bosan nafkah batin dan lahir saya tidak dipenuhi. Ade ape2 idea tak macam mana nak tumbuhkan balik rasa cinta saya pada suami ? Saya dah takde rasa cinta pada dia. Rasa yg tinggal ni lebih pada kesian dan kesetiaan.- KRT

http://www.sensasimedia.com/2017/07/suami-kata-kem4luan-saya-bau-tapi-dia.html






Labels: kisah rumah tangga

Thanks for reading Suami Kata cikbunga Saya Bau Tapi Dia Tak Sedar Yang Dia Punya Lagi Berbau...Tiada Selera Nak Pegang Lama-lama.. Please share...!

0 Comment for " Suami Kata cikbunga Saya Bau Tapi Dia Tak Sedar Yang Dia Punya Lagi Berbau...Tiada Selera Nak Pegang Lama-lama."

Back To Top