Encik Tolong Lah , Saya Dah Hujung-hujung Dah Ni,Sikit Lagi Sajer . Perempuan ni Saya Da Bayar Untuk 1 Jam




Encik Tolong Lah , Saya Dah Hujung-hujung Dah Ni,Sikit Lagi Sajer . Perempuan ni Saya Da Bayar Untuk 1 Jam


Peristiwa agak pelik namun benar-benar berlaku sewaktu pihak jabatan agama islam menyerbu sebuah rumah ges3k-ges3k di sekitar Pasir Panjang kelmarin.Masa itu anggota menemui seorang wanita yang diduga seorang pel4cur dalam keadaan bers3tubuh bersama seorang lelaki yang bukan muhrimnya.

Ketika di cekup lelaki berusia 28 tahun itu meminta kepada anggota untuk menunggu sekejap kerana ingin meneruskan 4ksinya kerana air sudah di hujung-hujung.

Selain daripada itu lelaki tersebut juga mengatakan bahawa dia sudah membuat bayaran penuh atas perkhidmatan wanita tersebut.”Tolonglah tunggu kejap dah hujung dah ni, lagi pun saya dah bayar penuh, lepastu kalau nak bawa pun bawa lah…,” kata Supian.

Namun anggota yang membuat serbuan segera menyuruh kedua-duanya untuk memakai baju, sebelum di bawa ke balai polis Pasir Panjang.Serbuan yang dibuat secara serentak itu, tiga pasangan lagi berjaya di cekup, termasuk seorang lelaki warga emas yang sudah lama menduda.

http://www.sukashare.com









Labels: kisah

Thanks for reading Encik Tolong Lah , Saya Dah Hujung-hujung Dah Ni,Sikit Lagi Sajer . Perempuan ni Saya Da Bayar Untuk 1 Jam. Please share...!

0 Comment for "Encik Tolong Lah , Saya Dah Hujung-hujung Dah Ni,Sikit Lagi Sajer . Perempuan ni Saya Da Bayar Untuk 1 Jam"

Back To Top