pasangan bukan mahram yang sedang leka melakukan maksiat di Kuala Terengganu dicekup dalam keadaan yang memalukan.


Akibat terlampau asyik melayan nafsu didalam sebuah kereta yang diletakkan dikawasan gelap, 



pasangan bukan mahram yang sedang leka melakukan maksiat di Kuala Terengganu dicekup dalam keadaan yang memalukan.Sebenarnya saya tidak mahu tapi dia yang paksa saya pegang kemaluannya,”

 demikian alasan diberikan seorang gadis selepas dicekup bersama teman lelakinya di dalam sebuah kereta, berhampiran Pantai Teluk Ketapang, Kuala Nerus, Sabtu lalu.

Gadis berusia 21 tahun bersama pasangannya, 23, ditahan kira-kira jam 11.30 malam oleh sepasukan anggota Skim Rondaan Sukarela (SRS) Pantai Teluk Ketapang sebelum dibawa ke Balai Polis Gong Badak, Kuala Nerus, dan seterusnya diserahkan kepada penguat kuasa Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT).

Pesuruhjaya Hal Ehwal Agama negeri, Datuk Wan Mohd Wan Ibrahim berkata, pasangan yang masih berstatus pelajar itu ditahan selepas sepasukan SRS Pantai Teluk Ketapang yang membuat rondaan keselamatan menemui sebuah kereta bercermin gelap berada dalam keadaan mencurigakan








Labels: kisah rumah tangga

Thanks for reading pasangan bukan mahram yang sedang leka melakukan maksiat di Kuala Terengganu dicekup dalam keadaan yang memalukan.. Please share...!

0 Comment for "pasangan bukan mahram yang sedang leka melakukan maksiat di Kuala Terengganu dicekup dalam keadaan yang memalukan."

Back To Top