Gigit & Koyakkan CIKBUNGA isteri sebelum bunuh-Kejam dan sadis



Gigit & Koyakkan kemaluan isteri sebelum bunuh|Kejam dan sadis,itulah kata yang tepat ditujukan kepada seorang suami dedi 23, yang sanggup membunuh isterinya dengan kejam.



Sinta 20 ditemukan di dalam bilik rumah mereka di desa tigapanah medan kamis lalu dengan tempurung kepala pecah selain luka lebam-lebam di muka.

Tidak hanya itu,bagian kemaluannya wanita beranak satu itu juga di dapati koyak serta mengeluarkan darah yang banyak.

Info yang dikutip dari medan metro jenazah pertama kali ditemukan oleh orang tua mangsa sendiri yang curiga sejak pagi tingkap rumah anaknya itu tidak dibuka.

Teriakan seorang ibu yang melihat anaknya mati mengerikan mengundang perhatian warga hingga di laporkan kepada pihak polis.

Menurut warga sekitar dedi dilihat keluar rumah pada pagi hari kejadian bersama anaknya yang masih berusia 1.5 tahun.

Dimaklumkan dedi adalah seorang suami yang memiliki kelainan sek (hiperseks) hal itu di ungkap oleh ibu mangsa sendiri dimana anak perempuannya kerap mengadu dengan sikap kasar suaminya ketika di ranjang.

“Dia pernah ceritakan bahwa suami dia selalu memaksanya melakukan hubungan dengan kasar dan mengadu tidak tahan lagi dengan perangai suami,katanya.

Bagaimana pun dedi berjaya ditangkap oleh pihak polis metro medan semalam dan kini sudah dalam preses siasatan lanjut.

Sementara  hasil bedah siasat mayat menunjukkan kemaluan mangsa di sumbat menggunakan benda tumpul terlebih dahulu sebelum  di gigit hingga mengakibatkan luka koyak yang teruk.selanjutnya kepala mangsa di pukul hingga pecah dan meninggal dunia di tempat kejadian.


http://eberita.org/gigit-koyakkan-kemaluan-isteri-sebelum-bunuh/











Labels: sedih

Thanks for reading Gigit & Koyakkan CIKBUNGA isteri sebelum bunuh-Kejam dan sadis. Please share...!

0 Comment for "Gigit & Koyakkan CIKBUNGA isteri sebelum bunuh-Kejam dan sadis"

Back To Top