per0go0l yang dalam keadaan tanpa berpakaian masuk kedalam tandas awam tular di media sosial


Sebuah rakaman video yang menunjukkan seorang lelaki ditangkap oleh orang ramai di sebuah tandas dipercayai cuba untuk merogol seorang wanita jadi tular di media sosial.



Melalui video berkenaan, seorang wanita kelihatan dipapah keluar dari tandas dalam keadaan menangis dipercayai terkejut dengan insiden berkenaan. Kelihatan pengawal keselamatan sedang memberkas seorang lelaki yang dipercayai perogol yang dalam keadaan tanpa berpakaian.

Tiada sebarang kenyataan yang menyatakan di mana lokasi kejadian itu telah berlaku, namun kejadi sebegini seolah memberi petunjuk kepada semua wanita agar berhati-hati ketika berada di mana-mana sahaja termasuk dalam tandas.


Rata-rata netizen yang menyaksikan rakaman video ini turut berpendapat bahawa setiap wanita yang pergi ke tandas awam harus berhati-hati dan disarankan ditemani orang lain dan tidak pergi ke tandas awam seorang diri kerana dikhuatiri perkara yang sama akan berlaku. - www.koleksiviral.com


http://www.koleksiviral.com/atom.xml?redirect=false&start-index=1&max-results=500







Labels: maksiat

Thanks for reading per0go0l yang dalam keadaan tanpa berpakaian masuk kedalam tandas awam tular di media sosial. Please share...!

0 Comment for "per0go0l yang dalam keadaan tanpa berpakaian masuk kedalam tandas awam tular di media sosial"

Back To Top