dia kerap tolak permintaan seks aku.. nak tunggu dia mintak dulu memang mereput la aku.. batin aku terseksa

Salam admin.. minta hide profile aku.. tq
Biar la dikecam tapi aku nak luahkan juag apa yang aku pendam..


Aku adalah seorang suami yang curang layan app sosial, gamers, kaki lepak.. aku nak kongsi kisah rumah tangga aku macam mane aku boleh jadi macam tu..
Kami sebaya telah bekahwin selama 5tahun & mempunyai 2orang anak.. kami bercinta dari zaman belajar lagi.. kami bekerja sama jawatan came jabatan yang berlainan..

 kami xde masalah dari segi keluarga dia & aku.. nafkah cukup semua aku dah bagi.. permintaan dia semua aku turutkan.. aku terima segala kekurangan dia walaupun dia jarang masak, malas mengemas.. aku bantu dia dar i segi uruskan anak, buat kerja2 rumah.. sebab dia pun kerja aku faham jadi isteri dan ibu memang penat..

Selama perkahwinan kami, dia kerap tolak permintaan seks aku.. nak tunggu dia mintak dulu memang mereput la aku.. batin aku terseksa dari hari ke hari, minggu ke minggu, sampai tahun ke tahun.. dah puas aku pujuk, beralah, sabar & terus terang kat dia keinginan aku.. aku bukanlah gila seks tapi tu keperluan suami..

 aku bukan mintak hari2,dapat seminggu sekali pun jad i la.. ble dh ok dia mintak maaf,lepas tu bende yang same jadi balik.. alasan yang dia bagi penat.. kalau fkirkan penat aku pun penat jugak kerja, bantu dia uruskan anak & kerja2 rumah.. kadang dia dah tdo aku gerakkan tapi dia buat x endah je.. yela, nak buat kene tunggu anak tido dulu baru boleh.. bile ank dah tdo,isteri pun tido jugak.

. macam2 alasan dia bagi kat aku.. isteri aku dah la pakai seksi malam2 sebab kalau aku outstation @ pegi mane2 aku akan belikan isteri baju tido yang aku berkenan.. aku hanya mampu tengok je, bile mintak dia tolak keinginan aku.. aku dah ringankan beban dia.. dah puas aku amik hati dia tapi dia x endahkn keinginan aku.. selain tggjwb pd ank, tggjwb pd suami dia abaikan.. ingat suami ni tunggul kayu ke & xde perasaan.. 


Lama kelamaan aku dah mula fedup, tekanan perasaan,stress,kurang kasih sayang.. asalnya dulu aku periang, sabar, kelakar dah mula berubah menjadi moody,pemarah & alami kemurungan.. aku dah mula hilang sabar.. hati aku mula memberontak.. aku dah mula x bantu dia buat kerja rumah.. apa kemahuan dia aku buat x endah je.. tapi aku tetap uruskan anak sebab aku sayangkan anak2 aku.. kami dah mula dingin, x banyak bergaul, & bergurau..

 dah x mesra macam dulu.. kadang2 aku tengok video lucah,onani sendiri wktu tengah malam lepas anak isteri dah tdo.. aku tau akan dosa tapi aku x mampu tahan lagi.. ibarat air dah sampai kepala.. tu la yang aku paling rase sedih, ada isteri pun macam xde isteri.. aku dah mula menghabiskan mase aku dengan hdpon, kadang2 main games.. aku dah mula install app sosial.. dalam diam aku dah mula curang dengan dia layan ppuan lain.. berkasih sayang, manja2.. tapi hanya sekadar ske2, aku x anggap serius pun.. aku cume menumpang kasih sayang pada perempuan yang melayan aku..

 dirumah hanya anak2 aku penyeri hidup aku & luangkan mse dengan anak2.. isteri aku buat xtau je dekat aku.. bile anak2 & isteri tido awal, aku dah mula bosan tengok tv sorang2 kat ruang tamu.. mula aku keluar melepak.. kadang sorang2 kadang dengan kawan2.. sekurang2 aku dapat menghilangkan rase bosan aku dekat rumah sambil minum air.. dia pernah cakap g la kawin dengan mamak tu, aku balas "aku dah kawin macam mamak, kene order baru dapat air".. dia tau aku ske minum air panas malam2, kat rumah aku dah sediakan tapi dia x bancuhkan air pun..

 tunggu mintak baru buat,x pandai nak bancuhkan selagi x disuruh.. xkan hari2 nak kane cakap macam budak2,umur nak dekat 30an masih x matang lagi.. dia pernah cakap dengan kawan2 ok je tapi dengan dia layan macam sampah, aku balas "aku bermasalah dengan kau,bukan dengan kawan2 aku jadi apa kene mengena dengan kawan2 aku.. mereka x mempengaruhi aku langsung,aku kenal kawan2 aku dulu daripada kau".. mereka la tmpat aku gelak tawa,tp aku ttup masalah aku dgn keceriaan aku jd mereka x syak apa2.. aku mula ckp kasar dgn isteri.. aku dh mkin kurg syg pd isteri & tawar hti dgn dia.. perasaan mberontak aku mkin mbuak2.. 

tp aku x tergamak nk main dgn pelacur.. bt apa nk mbazirkn duit klau dh ada isteri.. isteri pulak x bg prhatian dkt aku.. aku bkn jenis main pelacur.. tp stengah laki2 mcm2 prngai utk kenikmatan masing2.. aku dh mula fkir utk kwin lain.. aku cme hrp dia beralah & pujuk aku.. ashik aku je nk beralah & sabar.. aku punya hti & perasaan jgk.. aku mulai ego dan xnk dh terhengeh2.. dia nmpk ayu, sopan santun tp hati dia keras.. dia abaikn aku.. dia seolah2 mncabar keegoan aku.. aku nmpk je tenang tp dlm hti mcm2 aku pendam.. tp apa yg aku perhatikn para isteri mengadu suami main kayu tiga la, main dgn pelacur la,curang la bla..

 bla.. bla.. tp ikut perasaan isteri je ke, perasaan suami mcm mne?? Suami xde hati & perasaan ke?? smuanya bersebab.. puncanya sbb tu hati mula mberontak.. bila dh mberontak mcm2 bnde kte x jangka kita dh bt.. msalah kecik klau x diselesaikn akn merebak ke msalah2 lain.. dia ttp mdiamkn diri & dia x prnah nk tye apa yg aku pendam ni.. abg hrp syg dpt baca luahan hati abg ni.. abg tau syg pmbaca dkt KRT ni jgk.. berubah la perngai syg demi abg & abg akn berubah demi syg.. abg akn kembali pd asal abg yg dl.. abg masih cintakn syg & ank2 kita.. 

#SuamiTerabai #SuamiTercabar #SuamiKesunyian #SuamiMemberontak #SuamiTiadaBelaianKasihSayang






Labels: sedih

Thanks for reading dia kerap tolak permintaan seks aku.. nak tunggu dia mintak dulu memang mereput la aku.. batin aku terseksa. Please share...!

0 Comment for "dia kerap tolak permintaan seks aku.. nak tunggu dia mintak dulu memang mereput la aku.. batin aku terseksa"

Back To Top