Penghulu lari B0GEL di cekup khalwat dengan bini orang

Pada awalnya sempat melawan,namun selepas di kerumuni warga sekita bekas kepala sekolah yang juga seorang penghulu di cekup khalwat lari dalam keadaan bogel.

Lelaki yang di kenali sebagai Zaidi ini dikenali sebagai seorang yang terpandang ,ditambah pula dia sebagai penghulu di kampung nagori sidamanik medan.

Perselingkuhan berkenan di ketahui selepas suami “sari” menerima pesanan singkat dari anaknya yang mengatakan ada orang masuk kedalam rumah mereka,dan menyuruh agar segera pulang.

Sekitar jam 23:00 miran berada di kedai kopi bergegas kerumah dan menemui isterinya sari sedang bersetubuh dengan seorang lelaki yang dia kenali.

Terkejut dengan hal itu,miran kemudian memberi perlawanan dan menjerit pencuri hingga mengundang perhatian warga sekitar.

Zaidi yang merasa takut kemudian lari dalam keadaan bogel hingga kini masih belum ditemukan.

Kejadian berkenan terus dilaporkan kepada pihak polis,dan miran terus menceraikan isterinya dengan talak 3.

Menurut miran,ini adalah kali kedua dia menangkap basah isterinya dengan zaidi,kejadian pertama di selesaikan dengan perdamaian namun kali ini Miran mengaku tidak mampu lagi untuk memaafkan isterinya sari.

Menurut info medan news,usai kejadian tersebut zaidi yang juga sudah berkeluarga melarikan diri hingga kini masih belum ditemukan.Sementara pihak polis nagori sidamanik masih lagi giat mencari suspek.

“Kita sebenarnya malu dengan keadaan seperti ini,dia adalah penghulu kampung dan bekas kepala sekolah,sepatutnya dia memberi contoh yang baik kepada masyarakat,kata AKP Ahmd Daut



sumber: eberita.org









Labels: SEMASA

Thanks for reading Penghulu lari B0GEL di cekup khalwat dengan bini orang. Please share...!

0 Comment for "Penghulu lari B0GEL di cekup khalwat dengan bini orang"

Back To Top